Pavel napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den Pavle,
dle popisu to vypadá, že došlo k nějakému vizuálnímu zaseknutí nebo chybě systému. Doporučuji nejdříve zařízení restartovat. Pokud problém přetrvá, mohl by pomoci reset nastavení nebo aktualizace systému.
Pokud byste si s tím nevěděl rady, rádi Vám pomůžeme přes naši placenou IT podporu – stačí nás kontaktovat na e-mailu podpora@wefree.cz a problém s Vámi vzdáleně vyřešíme.
S pozdravem,
IT parťák z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás