Ruda napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den, Rudo,
děkujeme za Váš dotaz. Pokud funguje pouze Touch ID, ale jinak klávesnice nereaguje, doporučuji postupovat takto:
Pokud nic z toho nepomůže, může se jednat o hardwarový problém. V tom případě doporučuji obrátit se na Smarty servis, kde Vám s tím rádi pomohou.
Případně Vám náš tým může pomoci i vzdáleně – pokud byste měl zájem o placenou IT podporu, napište nám na podpora@wefree.cz.
S pozdravem,
IT parťák z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás